درباره وبلاگ


به وبلاگ پزشکی سلامتی من خوش آمدید. اگر مطالب وبلاگ برای شما مفیدباشند یا نه لطفا نظر بدهید تا به ما را در ادامه ی این راه کمک کرده باشید. یاعلی


<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





پزشکی سلامت

 هفت توصيه فوق‌العاده برای شروع زندگي مشترك بی دردسر

براي خوشبخت بودن هزار و يك راه وجود دارد. راه‌هايي كه شايد يكي‌شان را تاكنون رفته باشيد اما قطعا هزارتاي‌شان را هنوز امتحان نكرده‌ايد.


بعضي از اين راه‌ها آسان نيستند و سال‌ها زمان مي‌برند تا بتوانيد محقق‌شان كنيد، شايد هم درميان كار خسته‌تان كنند و كنارشان بگذاريد اما خيلي‌هاي‌شان را مي‌توانيد در يك چشم به‌هم‌زدن به عادات روزانه‌تان تبديل كنيد و با هر روز تكرار كردن‌شان خوشبختي‌تان را تضمين كنيد. به همين دليل هم در اين صفحه 7‌راه از ساده‌ترين و موثر‌ترين راه‌ها را به شما پيشنهاد مي‌كنيم.

 

بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


شنبه 20 خرداد 1391برچسب:, :: 12:30 ::  نويسنده : علی

 شخصیت شناسی از روی نان

خیلی وقت‌ها یك نان خاص را دوست ندارید اما نداشتن فرصت برای ماندن در صف‌های نانوایی یا یك رژیم غذایی خاص شما را به سمت یك نان می‌برد؛ كم‌كم ذائقه‌تان هم تغییر كرده و یكی از طرفداران آن می‌شوید.


اگر بخواهیم به تست‌هایی اعتماد كنیم كه باتوجه به نان مورد علاقه‌تان شما را محك می‌زنند، باید بگوییم این تغییر ذائقه شما شخصیت‌تان را هم تغییر می‌دهد. در این شماره می‌خواهیم با توجه به نانی كه دوست دارید و مصرف می‌كنید، از شخصیت شما بگوییم!

اگر رژیم دارید و نان مصرف نمی‌كنید، حتما قبلا یك نان را به بقیه آنها ترجیح می‌داده‌اید، پس هنگام پاسخگویی، همان را مدنظر داشته باشید. قضاوت اینكه چقدر نان مصرفی‌تان به شخصیت شما نزدیك است با شماست!

 

بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


شنبه 20 خرداد 1391برچسب:, :: 12:27 ::  نويسنده : علی

 حاملگی پوچ چیست؟

حاملگی پوچ (blighted ovum) وقتی اتفاق می افتد که تخم باردار شده خودش را به دیواره رحم می چسباند اما جنین (embryo) رشد نمی کند. سلول ها درون ساک حاملگی (pregnancy sac) گسترش پیدا می کنند اما خود جنین رشد نمی کند.

یک حاملگی پوچ معمولا قبل از زمانی که زن متوجه حاملگی خود بشود اتفاق می افتد. سطح بالای ناهنجاری های کروموزومی معمولا باعث می شود بدن زن در همان اوایل سقط طبیعی کند.

 

بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


شنبه 20 خرداد 1391برچسب:, :: 12:25 ::  نويسنده : علی

معجزه های توت فرنگی را بشناسید

یکی از اولین نوبرانه های بهاری که زود سر و کله اش پیدا می شود توت فرنگی است. البته توت فرنگی های گلخانه ای در سایر فصول سرد سال هم در بازار پیدا می شوند که اندازه درشت تری هم دارند. با این وجود توت فرنگی هایی که در فضای آزاد و در شرایط طبیعی رشد می کنند و فصل بهار در میوه فروشی ها دیده می شوند، طعم و مزه شان بهتر است و البته برای سلامتی شما مزایای زیادی دارند.

● اکسیر جوانی

 

بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


شنبه 20 خرداد 1391برچسب:, :: 12:21 ::  نويسنده : علی

 خواص شاتوت

بسیاری از افراد، شاتوت را بومی ایران می دانند و اروپایی ها و حتی آمریکایی ها هم شاتوت را با همین نام ایرانی اش می شناسند اما درخت این میوه آبدار و خوشمزه در سواحل شرقی و غربی استرالیا هم قدمت دیرینه ای دارد...


شاتوت، در اصل جزو میوه های آبدار و شیرین است اما وقتی که هنوز به خوبی نرسیده، طعم آن ترش است. شاتوت طبیعت سردی دارد و به همین دلیل به افرادی که علاقه زیادی به این میوه دارند، توصیه می شود


 بعد از خوردن آن، حتما یک خوراکی با طبیعت گرم مانند خرما یا نبات بخورند تا دل درد نگیرند. البته در طب سنتی می گویند که همین طبیعت سرد شاتوت، آن را به یک صفرابر قوی تبدیل کرده است.

 

بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


شنبه 20 خرداد 1391برچسب:, :: 12:19 ::  نويسنده : علی

 آشنایی با تاثیرات هندوانه در درمان بیماری ها

دكتر احمد ساعدی متخصص تغذیه و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشكی دانشگاه تهران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت: خواص تغذیه ی هندوانه شامل برطرف كننده رفع تشنگی ، كنترل كننده فشار خون، كمك به عملكرد بهتر معده و پوست سفید داخل آن برای درمان زخم گلو و دهان مفید است.

وی ادامه داد: مغز تخمه ی هندوانه برای بهبود بیماری های روده ای مفید است، درمان كننده ی درد مثانه، دفع كننده سنگ كلیه و دارای 30 درصد روغن گیاهی است.

 

 

بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


شنبه 20 خرداد 1391برچسب:, :: 12:17 ::  نويسنده : علی

 فواید گیلاس

رضا رحیمی متخصص تغذیه گفت: مصرف گیلاس در کاهش ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی، روماتیسم و دردهای مفصلی مفید بوده و همچنین برای کاهش سموم بدن در اثر مصرف غذاهای پرچرب و در عملکرد بهتر کلیه ها مفید است.

 

بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


چگونه می توانیم از بوجود آمدن آکنه و جوش جلوگیری کنیم؟

1- هر روز دست و صورت خود را با آب و صابون بشوئید و از یک کرم مرطوب کننده بدون الکل استفاده کنید.

2- هر روز دوش بگیرید.بعد از شنا ، یا آفتاب گرفتن ، یا حتی سونا. این دوش گرفتن باعث می شود پوست شما تمیز شود و سپس با یک حوله تمیز خود را خشک کنید.

 

بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 17 خرداد 1391برچسب:, :: 12:48 ::  نويسنده : علی

گل رز دوست دارید یا گل نسترن؟ نگویید هر 2! حتما یكی را بیشتر دوست دارید و همین علاقه بیشتر به یك گل، نشان می دهد كه شما چه شخصیتی دارید.

به گزارش سه نسل به نقل از برترین ها ، اگر به چنین ایده ای بخندید زیاد تعجب نمی كنیم چون در اصل هم تخمین زدن شخصیت یك نفر از روی گل مورد علاقه اش علمی و شدنی نیست اما در این صفحات تستی را برای شما آورده ایم. به این تست جواب دهید و بعد خود تان قضاوت كنید كه قابل اعتماد است یا خیر.

 

بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


سه شنبه 16 خرداد 1391برچسب:, :: 10:34 ::  نويسنده : علی

 چگونه از یکنواخت شدن رابطه با همسرمان جلوگیری کنیم؟

زن و مرد بعد از ازدواج با قرارگرفتن در جریان زندگی و رو به رو شدن با رویدادهای متفاوت و تغییر اولویت ها، کمتر به انگیزه های درونی که تا قبل از آن حرف اول را می زدند، توجه می کنند.


قبل از ازدواج به هزاران دلیل عاشقانه، طرفین در تلاش هستند که دائم خود را با خواسته ها و تمایلات طرف مقابل تطبیق دهند و رضایت طرف مقابل را جلب کنند.

حتی اگر یکی از طرفین مصرانه روی خواسته هایش تاکید کند. طرف مقابل با گذشت از خواسته اش چشم پوشی می کند و در نتیجه روابط با روندی صعودی که روز به روز جذاب تر می شود، ادامه پیدا می کند.

 

بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب