درباره وبلاگ


به وبلاگ پزشکی سلامتی من خوش آمدید. اگر مطالب وبلاگ برای شما مفیدباشند یا نه لطفا نظر بدهید تا به ما را در ادامه ی این راه کمک کرده باشید. یاعلی


<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





پزشکی سلامت
یک شنبه 4 تير 1391برچسب:, :: 19:13 ::  نويسنده : علی

بـا کـدام مـردان نـبـایـد ازدواج کـرد؟

از هوسبازها و هفت خط ها تا سلطه جوها و گرفتارها 
   
 
ازدواج خوب است اما نه هر ازدواجی. به بیان دیگر می توان گفت ازدواج با بعضی ها گران تمام می شود. این مطلب نگاهی می اندازد به ۱۲ گروه از مردانی که ازدواج با آنها برای زنان گران تمام می شود...

 

بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 24 خرداد 1391برچسب:, :: 22:30 ::  نويسنده : علی

 شش راه ساده جهت انتخاب هدیه برای آقایون

معمولاً خریـدن کادو برای آقـایـون کــار ساده ای نیست؛اما همچـنان که تعطیلات نزدیک می شـود و زمان تهیه کـادو فــرا می رسد (چه آنرا دوست داشته بــاشیم چه نداشته باشیم) باید به این فکر باشیم که معمای "چه چـیز می تـوانـم بـه او هـدیـه بـدهـم کـه دوسـت داشته باشد؟" را به هر نحوی که شده حل نماییم.


اگر همسری دارید که هر چیزی که فکرش را می کنید، دارد (البته بجز یک لامبورگینی نیم میلیون دلاری)، یا یک برادر که هر روز سرگرمی هایش را تغییر می دهد، و یا پدری که به شما می گوید هیچ چیز نمی خواهد برایش بخرید


– به ویژه چیزهایی که خیلی دوست می دارد – بنابراین در این شرایط، تهیه کادوی مورد علاقه هر یک از افراد مذکور، کار واقعاً چالش آمیزی است.

 

بقیه در ادامه مطلب

 



ادامه مطلب ...


 دوازده راز جالب که دخترها باید درمورد نامزدشان بدانند

اگر دختری در سنین ازدواج هستید، بهتر است مردان را بهتر بشناسید...

شناخت روحیه مردان نه تنها مشکلات زوجین را کم می کند بلکه باعث برقراری رابطه بهتر بین آنها می شود. روان شناسانی که نقش جنسیت را در برقراری ارتباط مطالعه می کنند، این ۱۲ نکته را در مورد شناخت مردان با اهمیت می دانند.

۱ مردان در مورد احساسشان صحبت می کنند اما...

مردان ترجیح می دهند درمورد احساساتشان غیرمستقیم صحبت کنند. پس از نامزدتان بخواهید برنامه اش را برای تعطیلات آخر هفته بگوید یا اینکه فکر و تصور خود را در مورد شما و اولین باری که شما را ملاقات کرده است، بیان کند. پاسخ او روشن می کند احساسش....

 

بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


سه شنبه 16 خرداد 1391برچسب:, :: 10:34 ::  نويسنده : علی

 چگونه از یکنواخت شدن رابطه با همسرمان جلوگیری کنیم؟

زن و مرد بعد از ازدواج با قرارگرفتن در جریان زندگی و رو به رو شدن با رویدادهای متفاوت و تغییر اولویت ها، کمتر به انگیزه های درونی که تا قبل از آن حرف اول را می زدند، توجه می کنند.


قبل از ازدواج به هزاران دلیل عاشقانه، طرفین در تلاش هستند که دائم خود را با خواسته ها و تمایلات طرف مقابل تطبیق دهند و رضایت طرف مقابل را جلب کنند.

حتی اگر یکی از طرفین مصرانه روی خواسته هایش تاکید کند. طرف مقابل با گذشت از خواسته اش چشم پوشی می کند و در نتیجه روابط با روندی صعودی که روز به روز جذاب تر می شود، ادامه پیدا می کند.

 

بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


جمعه 12 خرداد 1391برچسب:, :: 12:40 ::  نويسنده : علی

ازدواج یک امر مقدس و گرامی است که نباید با کوتاهی و سبک شمردن آن را به تعویق انداخت یا از حول حلیم افتاد تو دیگ. ازدواج اگر چه مهم بوده و بسیار به آن تاکیده شده است اما مهمتر از آن، حفظ و نگهداری زندگی، توام با آرامش است. اما برای رسیدن به این آرامش نیاز به رعایت یک سری اصول در آغاز راه یعنی قبل از ازدواج است. یکی از این اصول توجه به سن و سال زوجین می باشد، زن و مرد باید از لحاظ سنی فاصله زیادی نداشته باشند در غیر این صورت احتمال بروز بسیاری از مشکلات پیش بینی می شود.

 

بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


جمعه 12 خرداد 1391برچسب:, :: 12:28 ::  نويسنده : علی

 راه حلهای  برای مشکلات معمول دوره نامزدی

 دوره نامزدی همان قدر که اتفاق شیرینی است، همان قدر هم می تواند پر از اضطراب باشد اما باز هم برای کم کردن اضطراب این دوره، راه هایی وجود دارد. 
  

بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


جمعه 12 خرداد 1391برچسب:, :: 12:25 ::  نويسنده : علی

 خانم‌هايي كه بايد شغل‌شان را عوض كنند

تحقيقات نشان مي‌دهد، زناني كه بيش از اندازه كار مي‌كنند يا برعكس در محل كار حوصله‌شان سر مي‌رود با احتمال بيشتري نسبت به ديگران ممكن است شروع به خوردن بي‌رويه كنند.در اين نوع از پرخوري كه در اصل از حالت‌هاي رواني و احساسي سرچشمه مي‌گيرد

 

بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 11 خرداد 1391برچسب:, :: 19:16 ::  نويسنده : علی

 چرا مردان همیشه در رویای یک زن زیبا هستند؟

مردها همیشه در رویای یک زن زیبا هستند ، حتی اگر خودشان بسیار زشت باشند یا زیبا باشند. این حس در تمامی مردان وجود دارد و تنها مختص به یک یا دو نفر نیست و در نهان تمام مردها این حس وجود دارد فقط درصد آن کمی بیشتر یا کمتر است .

مردها حتی در روابط دوستانه قبل از ازدواج نیز به دنبال دخترهای زیبا هستند ، در تحقیقی که بر روی درصد زیادی از مردها انجام شد مشخص شده است که این حس در تمامی مردان وجود دارد و تنها مختص به یک یا دو نفر نیست و در نهان تمام مردها این حس وجود دارد فقط درصد آن کمی بیشتر یا کمتر است .

 

بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 10 خرداد 1391برچسب:, :: 22:3 ::  نويسنده : علی

 این زنان مردان را از خود دور می کنند

این نوع از خانمها مطمئنا همسرانشان را هم مانند خودشان سرد و افسرده می کنند. آیا شما به همسرتان در جمع بی احترامی می کنید و با او بد رفتار می کنید؟

در این مقاله ۴ نوع از زنانی که مردان از آنها دوری می کنند را توصیف می کنیم. امیدواریم شما جزء آنها نباشید.

 

بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 10 خرداد 1391برچسب:, :: 18:4 ::  نويسنده : علی

 هفت راز محبوب شدن در خانواده همسر

از طرف دیگر عروس خانم های جوان، تا وقتی خیالشان از بابت رابطه شما با خانواده شان راحت نشود، دلشان آرام نمی گیرد و احساس خوشبختی نمی کنند. دلیل از این محکم تر می خواهید تا باور کنید که راه رسیدن شما به قلب همسرتان، از قلب پدر و مادرش می گذرد؟


این راز و رمزها را یاد بگیرید و سعی کنید هر طور شده به کار ببندید.

 

بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 10 خرداد 1391برچسب:, :: 17:58 ::  نويسنده : علی

حرف هایی که نباید به زنان گفته شود

هر زن و مردی که تشکیل یک خانواده را می دهند باید بتوانند درباره همه چیز با هم صحبت کنند بدون آنکه ترسی داشته باشند. اما این آزادی مرزی هم دارد ؟!


بعضی از زوج ها در ملاقات های اول اونقدر مراقب و محتاط هستند که مبادا درباره همسر و یا نامزد سابقشان صحبت کنند که در تمام مدت ملاقات عصبی هستند.


رو راستی و راستگویی جز حیاتی هر رابطه ای است اما زوجها همواره می بایست مراقب آنچه که به هم می گویند باشند و این مراقبت را هرگز قطع نکنند . کلمات می توانند آسیب برسانند و حرفهای نسنجیده می تواند نزدیکترین زوجها را از هم دور کند .

ما مدافع دروغ گفتن به هم نیستیم ولی بروز و افشای هر حقیقتی که در سرتان جرقه می زند را هم توصیه نمی کنیم .

در اینجا به ذکر ۵ حقیقت می پردازیم که بهتر است برای همیشه نزد خود نگه داشته و آن را افشا نکنید،اگر که می خواهید رابطه ای شکوفا و موفق داشته باشید .

 

بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 10 خرداد 1391برچسب:, :: 17:57 ::  نويسنده : علی

 بدترین عادت های خانم ها

1. کفش پاشنه بلند

 این روزها کفش های پاشنه بلند بین خانم ها طرفدارهای زیادی پیدا کرده اند. خیلی از خانم ها هرروز، حتی برای رفتن به محل کار از این کفش ها استفاده می کنند. اما متاسفانه اثرات کفش های پاشنه بلند به خوبی ظاهرشان نیست.

این کفش ها بر حالت بدن تاثیر می گذارند، به مفصل ها فشار می آورند، و باعث بروز بیماری هایی مانند آرتروز، کمردرد و آسیب به تاندون ها می شوند.


 البته باید اتفاقاتی مانند زمین خوردن و پیچ خوردن پا را هم به این مشکلات اضافه کنیم! برای اینکه این خطرات را به حداقل برسانید، سعی کنید کفش هایی با پاشنه حداکثر 1.5 سانت انتخاب کنید و حتما از کفی کفش استفاده کنید تا به مفصل ها فشار کمتری وارد شود.

 

بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب