اساتید ایرانی در فهرست دانشمندان برتر علوم پزشکی جهان
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ پزشکی سلامتی من خوش آمدید. اگر مطالب وبلاگ برای شما مفیدباشند یا نه لطفا نظر بدهید تا به ما را در ادامه ی این راه کمک کرده باشید. یاعلی


<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





پزشکی سلامت
چهار شنبه 3 خرداد 1391برچسب:, :: 16:54 ::  نويسنده : علی

معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت:

اساتید ایرانی در فهرست دانشمندان برتر علوم پزشکی جهان
در سال 2010 میلادی سه نفر از اساتید دانشگاه های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کشور در فهرست یک درصد برتر جهان دانشمندان قرار داشتند که در سال 2012 این تعداد به شش نفر افزایش یافته است.
 
 

به گزارش سرویس علمی فناوری جام نیوز (14 April) شش نفر از اساتید دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران از سوی موسسه اطلاعات علمی (ISI) و براساس شاخص‌ تعداد ارجاع به مقالات در فهرست یک درصد برتر دانشمندان جهان در حوزه تحقیقاتی خود قرار گرفتند.

دکتر مصطفی قانعی، معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت با اعلام این خبر گفت: براساس جدیدترین آمار منتشر شده در Essential Science Indicators دکتر محمد عبداللهی در گرایش فارماکولوژی، دکتر محمدرضا زرین دست در گرایش فارماکولوژی، دکتر رضا ملک زاده در گرایش پزشکی بالینی، دکتر فرنوش فریدبد در گرایش مهندسی، دکتر احمدرضا دهپور در فارماکولوژی و دکتر باقر لاریجانی در گرایش فارماکولوژی در فهرست یک درصد اول دانشمندان جهان قرار دارند.

 

وی افزود: معیار ورود به فهرست دانشمندان یک درصد برتر در هر گرایش علمی، کسب تعداد معین ارجاع به مقالات منتشر شده در پایگاه اطلاعات علمی Web of science براساس آستانه های مشخص شده برای هر گرایش علمی می باشد.

 

به گزارش ایسنا، معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت اضافه کرد: در سال 2010 میلادی سه نفر از اساتید دانشگاه های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کشور در فهرست یک درصد برتر جهان دانشمندان قرار داشتند که در سال 2012 این تعداد به شش نفر افزایش یافته است.

 

 

برای اطلاع از سایر اخبار سرویس علمی فناوری جام نیوز اینجا کلیک کنید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب