نکاتی که قبل از پاکسازی بدن باید بدانید
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ پزشکی سلامتی من خوش آمدید. اگر مطالب وبلاگ برای شما مفیدباشند یا نه لطفا نظر بدهید تا به ما را در ادامه ی این راه کمک کرده باشید. یاعلی


<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





پزشکی سلامت
دو شنبه 8 خرداد 1391برچسب:, :: 23:2 ::  نويسنده : علی

سبک زندگی امروزه باعث میشود که ما از مواد غذایی استفاده کنیم که ارگانیک نیستند و در فرآیند آماده سازی آنها از افزودنی ها، نگهدارنده ها، طعم دهنده ها و مواد شیمیایی استفاده شده است. برخی از این مواد در بدن ما تجمع میکنند و تاثیراتی بر عملکرد بدن ما میگذارند. و اینجاست که بحث پاک سازی بدن از این مواد مطرح میشود. آیا تاکنون در این مورد چیزی شنیده اید و یا به فکر انجام آن افتاده اید؟ دکتر استفان میدلبرگ متخصص تغذیه در این خصوص میگوید: کسانی که میخواهند به پاک کردن بدن خود بپردازند باید بدانند که پاک سازی وسیله خوبی برای وزن کم کردن نیست و برای هر کسی هم مناسب نیست و بهتر است در این کار به این نکات توجه کنید.

- اهداف خود رامشخص کنید. شما برای اینکه احساس سلامت کنید به پاک سازی نیاز ندارید اما این کار فرصت خوبی است که به سیستم گوارش خود استراحت کوتاهی بدهید، خوردن غذاهای سالم را شروع کنید، مقدار پروتئین را اندازه گیری کنید و موادآلرژی زا را حذف کنید.

- از مصرف این مواد اجتناب کنید. از شیرین کننده های مصنوعی، لبنیات، گلوتن، سویا، الکل و کافئین دوری کنید. گوشت قرمز هم باید حذف شود و مطمئن شوید که هر پروتئینی که مصرف میکنید ارگانیک باشد.

- چربی بخورید. مطمئن شوید که یک یا دو واحد چربی مغذی در هر وعده غذایی مصرف می کنید. این چربی ها شامل آجیل و مغزها، دانه ها، کره گرفته شده از مغزها، آواکادو و روغن های گرفته شده از کتان، روغن زیتون، یا روغن هسته انگور. سراغ شیرین کننده های طبیعی نظیر شیره افرا، نکتار.. یا عسل بروید.

- آب بنوشید. 8 لیوان آب در روز ایده آل است.  و به نوشیدنی خود آب انار، شیره نارگیل، و به آب معدنی خود آنتی اکسیدان و ویتامین دی اضافه کنید. آب نارگیل پتاسیم زیادی دارد که به بدن کمک میکند که از شر سدیم اضافی راحت شود.

- استراحت کنید. در سه روز اول پاک سازی بدن خود تمرینات ورزشی خود را به حداقل برسانید. وقت بیشتری را در خانه بگذرانید، به مقدار کافی بخوابید و دوباره جوان شوید!

برای انجام این کار تابستان، به دلیل تنوع میوه ها و علاقه انسان به نوشیدنی ها بهترین فصل است.

گروه ترجمه مجله پزشکی مادر، زهرا شریعتی
منبع:  shine.yahoo.com



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب