پنج نوع سبزیجات برای کاهش وزن+مطلب بسیار مفید
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ پزشکی سلامتی من خوش آمدید. اگر مطالب وبلاگ برای شما مفیدباشند یا نه لطفا نظر بدهید تا به ما را در ادامه ی این راه کمک کرده باشید. یاعلی


<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





پزشکی سلامت
دو شنبه 15 خرداد 1391برچسب:, :: 20:14 ::  نويسنده : علی

5 نوع سبزیجات برای کاهش وزن

«بیشتر بخورید بیشتر وزن کم کنید!» جمله‌ی حیرت انگیز ولی درستی است!! شما در واقع می‌توانید حجم بسیار زیادی بخورید ولی همچنان وزن کم کنید، ولی این مسئله تنها وقتی ممکن است که غذای درستی را برای خوردن انتخاب کنید.

 به گزارش پرشین وی عموماً افراد فرضیه غلطی دارند که اگر خوردن غذاهایشان را متوقف کنند شروع به کاهش وزن می‌کنند. ولی تا زمانی که بسیاری از سبزیجات وجود دارند که باعث افزایش وزن نمی‌شوند لازم نیست به خود گرسنگی دهید در عوض با آنها هم احساس گرسنگی را از بین ببرید و هم به رژیم خود کمک کنید.

 چطور می‌توان با خوردن وزن کم کرد؟

بیشتر سبزیجات حاوی آب و فیبر است ، این دو عنصر هرگز منجر به افزایش وزن نمی‌شوند. پس اگر شما در زمره کسانی هستید که فکر می‌کنید اجتناب از سبزیجات به کاهش وزن کمک می‌کند ، کاملاً در اشتباه هستید. در این مقاله بهترین سبزیجاتی که در کاهش وزن موثرند را ارائه کرده‌ایم:

 SiteRooz.com

1. کلم

کلم بهترین منبع ویتامین C بوده و همین‌طور به دلیل کالری بسیار پایین در غذاهای رژیمی کاربرد زیادی دارد. آنتی اکسید بوده و در برابر سرطان و بیماری‌های قلبی مقابله می‌کند. کلم برگ اگر به صورت تازه پخته شود کمتر از 1 گرم چربی دارد. انواع مختلفی از کلم وجود دارد ولی کلم برگ یا کلم پیچ مشهورترین و مؤثرترین آنها است.

 2. بروکلی

کلم بروکلی باید جزو همیشگی رژیم غذایی شما باشد چرا که مزایای مختلفی دارد. بروکلی حاوی مقادیر زیادی کلسیم تقریباً به اندازه یک لیوان شیر است. همچنین منبع غنی آهن ، فیبر و پتاسیم بوده که برای بدن مفید است.

 3. لوبیا

لوبیا کربوهیدرات خوبی برای بدن فراهم می‌کند و آن را جایگزین کربوهیدرات‌های ناسالم می‌کند. کربوهیدرات‌های ناسالم به وزن می‌افزاید. علاوه براین در تمام روز سوخت و ساز بدن را ادامه می‌دهد.

 4. قارچ

قارچ تقریباً هیچ چربی ، قند و یا نمک ندارد. علاوه براین منبع غنی فیبر رژیمی است . قارچ به عنوان بهترین آنتی اکسید در دنیا شناخته شده و به شما کمک می‌کند مدت طولانی‌تری احساس سیری کنید.

 5. ترب

ترب کربوهیدرات قابل هضم کمی داشته و جزو مواد زبری محسوب می‌شود که محرک تخلیه روده‌ها است و همین‌طور حاوی مقادیر زیادی آب است . شکم را سریع پر می‌کند بدون آنکه کالری زیادی داشته باشد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب