درباره وبلاگ


به وبلاگ پزشکی سلامتی من خوش آمدید. اگر مطالب وبلاگ برای شما مفیدباشند یا نه لطفا نظر بدهید تا به ما را در ادامه ی این راه کمک کرده باشید. یاعلی


<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





پزشکی سلامت
چهار شنبه 10 خرداد 1391برچسب:, :: 17:58 ::  نويسنده : علی

حرف هایی که نباید به زنان گفته شود

هر زن و مردی که تشکیل یک خانواده را می دهند باید بتوانند درباره همه چیز با هم صحبت کنند بدون آنکه ترسی داشته باشند. اما این آزادی مرزی هم دارد ؟!


بعضی از زوج ها در ملاقات های اول اونقدر مراقب و محتاط هستند که مبادا درباره همسر و یا نامزد سابقشان صحبت کنند که در تمام مدت ملاقات عصبی هستند.


رو راستی و راستگویی جز حیاتی هر رابطه ای است اما زوجها همواره می بایست مراقب آنچه که به هم می گویند باشند و این مراقبت را هرگز قطع نکنند . کلمات می توانند آسیب برسانند و حرفهای نسنجیده می تواند نزدیکترین زوجها را از هم دور کند .

ما مدافع دروغ گفتن به هم نیستیم ولی بروز و افشای هر حقیقتی که در سرتان جرقه می زند را هم توصیه نمی کنیم .

در اینجا به ذکر ۵ حقیقت می پردازیم که بهتر است برای همیشه نزد خود نگه داشته و آن را افشا نکنید،اگر که می خواهید رابطه ای شکوفا و موفق داشته باشید .

 

بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 10 خرداد 1391برچسب:, :: 17:57 ::  نويسنده : علی

 بدترین عادت های خانم ها

1. کفش پاشنه بلند

 این روزها کفش های پاشنه بلند بین خانم ها طرفدارهای زیادی پیدا کرده اند. خیلی از خانم ها هرروز، حتی برای رفتن به محل کار از این کفش ها استفاده می کنند. اما متاسفانه اثرات کفش های پاشنه بلند به خوبی ظاهرشان نیست.

این کفش ها بر حالت بدن تاثیر می گذارند، به مفصل ها فشار می آورند، و باعث بروز بیماری هایی مانند آرتروز، کمردرد و آسیب به تاندون ها می شوند.


 البته باید اتفاقاتی مانند زمین خوردن و پیچ خوردن پا را هم به این مشکلات اضافه کنیم! برای اینکه این خطرات را به حداقل برسانید، سعی کنید کفش هایی با پاشنه حداکثر 1.5 سانت انتخاب کنید و حتما از کفی کفش استفاده کنید تا به مفصل ها فشار کمتری وارد شود.

 

بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب