درباره وبلاگ


به وبلاگ پزشکی سلامتی من خوش آمدید. اگر مطالب وبلاگ برای شما مفیدباشند یا نه لطفا نظر بدهید تا به ما را در ادامه ی این راه کمک کرده باشید. یاعلی


<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





پزشکی سلامت
پنج شنبه 11 خرداد 1391برچسب:, :: 19:53 ::  نويسنده : علی

انواع موي سر و روش هاي شستشوي آن

موي سر حالات مختلفي دارد به شرح آن خواهيم پرداخت . مو از نظر ارگانيسم ساختماني د رهمه يكسان است و فرقي با همديگر ندارد .
آن تفاوت ظاهري كه د رموهاي آدميان مي بينيم فقط حالت موها است كه با يكديگر متفاوت مي باشد .
براي شناخت حالات مختلف مو فقط در ميزان چربي و خشكي درآن است و ازاين نظر موها را به سه دسته ي كلي تقسيم مي باشند. مثلا
موهاي چرب : چرب ، چرب شديد ، چرب معمولي

 

بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 11 خرداد 1391برچسب:, :: 19:10 ::  نويسنده : علی

علت تیرگی جای جوش های صورت چیست؟

دکتر رضا محمود رباطی، متخصص پوست و مو با اشاره به راهکارهای موثر برای از بین رفتن تیرگی جای جوش های صورت گفت: در اکثر موارد مشاهده شده که کرم های روشن کننده ی موضعی همانند ترکیبات اسیدهای میوه و پرهیز از آفتاب و دست کاری نکردن با جوش و کرم های لایه بردار می توانند نقش موثری را ایفا کنند.

 

بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 10 خرداد 1391برچسب:, :: 21:50 ::  نويسنده : علی

16 روش براي زيبا تر کردن چشم

اگر از سیاهی دور چشم خود خسته شده اید، کافی است يک قاشق غذاخوري روغن زيتون، یک عدد سیب زمینی پخته شده کوچک (به صورت رنده و کاملا سرد) و دو قاشت غذاخوری شیر را با یکدیگر مخلوط کرده و به زير چشمهای خود بمالید. بعد از نیم چشمان خود را با آب ولرم و صابون به آرامي بشوييد. اگر چربی ها از دور چشمتان پاک نشد نگران نباشید. در شستشوی بعدی حتما تمام چربی ها از بین خواهد رفت. این ماسک به شما کمک می کند تا سیاهی دور چشمانتان از بین برود.

zibae.ir

 



چهار شنبه 10 خرداد 1391برچسب:, :: 21:35 ::  نويسنده : علی

توصیه‌هایی برمراقبت از پوست در طول شب

 به خاطر پوست‌تان طاقباز بخوابید

سکوت سنگین و حتی پرنزدن حشرات ریز در شب‌ها، آرامش را تداعی می‌کند؛ پیراهن خواب‌تان را می‌پوشید و در ملحفه‌های تمیزتان 7 تا 8 ساعتی جا خوش می‌کنید.‌ بسیاری از مردم خصوصا خانم‌ها عادت دارند قبل از خواب صورت‌شان را با محلول‌های پاک‌کننده تمیز کنند و بعد از پوشاندن پوست‌شان با لایه‌ای از مرطوب‌کننده به خواب شیرین سلام دهند.‌..

 

بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 10 خرداد 1391برچسب:, :: 20:56 ::  نويسنده : علی

 

افرادى كه پوست چرب دارند باید مصرف چربى و قند را به حداقل برسانند و غذاهایى مثل خرما، پسته، فندق، گردو، شكلات و موز را بسیار كم مصرف كنند. این افراد براى كنترل چربى پوست خود و برخوردارى از یك پوست شاداب و خوب باید خواب كافى، اعصاب راحت و تغذیه مناسب داشته باشند و هرچه مى توانند سبزى و میوه مصرف كنند.

 

بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


یک شنبه 7 خرداد 1391برچسب:, :: 12:50 ::  نويسنده : علی

راه و رسم رسیدگی صحیح به موها

 

اگر شما هم معتقد هستید موها نقش مهمی در ظاهر افراد ایفا می کنند، دچار اشتباه نشده اید. اگر چه برخی موها را جزو اندام های زنده بدن محسوب نمی کنند، اما سلامت آنها تحت تأثیر مستقیم سلامت اندام های درونی بدن است.

 

بقیه در ادامه مطلب

 



ادامه مطلب ...


یک شنبه 7 خرداد 1391برچسب:, :: 12:48 ::  نويسنده : علی

کرم ضد آفتاب رنگی مضر است یا خیر ؟

گلشنی' افزود: برخی از افراد ترجیح می دهند به دلیل وجود اسكار(جای زخم یا جوش) و لك در پوست صورت از كرم های رنگی استفاده كنند كه مصرف این نوع كرم ها هیچ گونه آسیبی به پوست آن ها وارد نمی كند.
وی اضافه كرد افراد باید از كرم های ضد آفتابی استفاده كنند كه پروانه تولید در داخل كشور را داشته باشد یا كرم های خارجی، پروانه واردات را اخذ كرده باشد.گلشنی عیار محافظتی(SPF) برای كرم های ضدآفتاب را بین 25 تا 30 دانست و افزود: حداقل پوشش ضد آفتاب ها برای جلوگیری از پیری پوست، ایجاد لك و چرك 25 یا 30 است و بالاتر از این عیار حفاظتی یعنی بین 30 تا 100 فرقی با عیار های 25 تا 30 ندارد.وی اضافه كرد: برخی از تبلیغات مبنی بر اینكه ضد آفتاب های دارای عیار حفاظتی بالاتر از 30 در محافظت از پوست موثر است، تبلیغات كارخانه ای است و از نظر علمی و پزشكی تفاوتی بین این عیارها برای جذب اشعه خورشید وجود ندارد.
سلامت نیوز



پنج شنبه 4 خرداد 1391برچسب:, :: 22:47 ::  نويسنده : علی

 پنج راه برای حفظ سلامت و زیبایی پوست در تابستان

داشتن پوستی سالم به شما انگیزه و اعتماد به نفس می دهد و موجب می شود که احساس سلامتی و تندرستی داشته باشید.

 

بقیه در ادامه مطلب

 



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب